Gestiune carduri pentru tichete de masa

Servicii Gestiune carduri pentru tichete de masa

Serviciile de gestiune carduri pentru tichete de masa puse la dispozitie de Payroll Expert te vor ajuta sa ai o imagine mai clara asupra cardurilor si tichetelor de masa si sa gestionezi eficient folosirea lor. Cardurile pentru tichete de masa sunt instrumente financiare emise de companii specializate sau institutii financiare care permit angajatilor sa beneficieze de tichete de masa sub forma electronica. Fiecare beneficiar le va folosi doar in scopul achizitionarii alimentelor si a altor produse alimentare in restaurante, cantine, magazine alimentare.

Angajatii si angajatorii beneficiaza de avantaje fiscale atunci cand folosesc cardurile pentru tichete de masa, ele fiind adesea scutite de impozitul pe venit sau de contributii diverse, angajatii au mai mare incredere in angajat si un respect mai mare fata de locul de munca.

PayrollExpert in parteneriat cu furnizorii de profil iti ofera serviciul de administrare a cardurilor pentru tichete de masa.

Lista serviciilor de gestiune carduri pentru tichete de masa:

Administrare carduri pentru tichete de masa;

Distribuire eficienta bani pe carduri pentru tichete de masa, la timp;

Evidenta tichetelor de masa la un click distanta;

Stabilirea valorii exacte a tichtelor de masa per angajat si a numarului de tichete de masa per angajat;

Gestionare carduri pentru tichete de masa in functie de drepturile angajatilor raportat la datele de pontaj;

Inlocuire carduri pierdute si deteriorate, gestionare carduri pentru noii angajati;

PAYROLL EXPERT SRL © Copyright 2024