- Home
- Administrare personal
Administrare personal
Servicii Administrare personal
Payroll Expert pune la dispozitia clientilor sai servicii de administrare personal, o modalitate simpla prin care o organizatie sau o companie poate externaliza anumite functii legate de gestionarea resurselor umane care parti terte specializate intr-un astfel de domeniu. Externalizarea variaza in functie de nevoile clientilor si vizeaza o serie de activitati specifice legate de administrarea personalului.
Apeland la Payroll Expert imbunatatesti eficienta operationala la nivel de firma, te concentrezi pe activitati strategie si toate aspectele administrative legate de personal sunt gestionate de expertii in domeniu de la Payroll Expert. Beneficiezi mereu de cele mai bune practici in privinta recrutarii, administrarii personalului si dezvoltarii angajatilor, gestionarii relatiilor cu sindicatele, de exemplu. Pe langa aceste aspecte se adauga eficienta financiara, flexibilitatea, conformarea legala rapida si reducerea riscurilor.
Scapi rapid de procesul de urmarire si derulare a proceselor de angajare, modificare si reziliere contracte de munca, PayrollExpert iti ofera servicii de administrare a documentelor de personal de care compania ta are nevoie pentru ca riscurile privind consistenta dosarelor de personal sa fie inlaturate. Sunt preluate obligatiile privind intocmirea contractelor individuale de munca, a actelor aditionale, deciziilor de suspendare si incetare a activitatii si desigur raportatea oricarui eveniment in sistemul ReGES/REVISAL.
La orice control indeplinesti toate obligatiile legale pentru ca vei fi la curent cu legislatia si cu modificarile ei. Toate documentele de personal incepand de la angajare, pana la pensionarea salariatilor sunt intocmite de catre specialistii nostri.
In plus, PayrollExpert preia toate sarcinile privind raportarile lunare catre autoritati si astfel nu se va mai irosi timp pretios in relatia cu ITM, Ministerul Muncii, Casa Nationala de Pensii Publice, Agentia pentru Formare Profesionala, Administratia Financiara, Institutul National de Statistica etc.
Lista serviciilor de administrare de personal – evidenta muncii:
intocmirea, actualizarea si transmiterea Registrului General de Evidenta a Salariatilor – ReGES/REVISAL;
intocmirea contractelor individuale de munca conform parametrilor stabiliti de client;
inregistrarea contractelor individuale de munca la Inspectoratul Teritorial de Munca prin sistemul ReGES/REVISAL;
intocmirea si inregistrarea actelor aditionale de modificare a contractelor individuale de munca, la Inspectoratul Teritorial de Munca prin sistemul ReGES/REVISAL;
intocmirea deciziilor de incetare/suspendare a activitatii si inregistrarea acestora la Inspectoratul Teritorial de Munca prin sistemul ReGES/REVISAL;
mentinerea la zi a tuturor datelor de evidenta a salariatilor si a datelor de evidenta muncii;
intocmirea adeverintelor de vechime, adeverintelor de salariat, adeverintelor de venit, adeverinte privind deducerile personale, adeverinte privind stagiul de cotizare si orice alte adeverinte solicitate de catre angajati;
intocmirea notelor de lichidare;
intocmirea documentelor necesare pentru constituirea dosarului de pensionare pentru limita de varsta;
auditul periodic al dosarelor de personal;
evidenta controalelor de medicina muncii.
Servicii de calcul salarial si administrare de personal
Link-uri utile
PAYROLL EXPERT SRL © Copyright 2024
Payroll Expert este o firma specializata in externalizarea serviciilor de salarizare, payroll si hr, resurse umane, cu experienta vasta in domeniu si experti cu studii si specializari, pregatiti sa iti ofere cele mai bune servicii de pe piata si sfaturile de care ai nevoie. Firma noastra te ajuta sa nu mai pierzi timp si bani cu operatiunile administrative si sa externalizezi procesul de calcul salarial, cu usurinta, catre specialistii nostri. Cu noi vei castiga timpul necesar dezvoltarii afacerii tale si vei avea mereu cele mai bune rezultate in domeniul tau de activitate.
0740 149 341