Contact: 0769 089 322 sau 0740 149 341

Gestiune tichete

“Cum o sa distribuim toate tichetele de masa? Iar am uitat cate tichete de masa trebuie sa primeasca departamentul financiar!“

“Unde tot dispar bonurile astea? Ce se intampla cu tichetele de masa, trebuia sa fi sosit pana acum! Stie cineva daca s-a lansat comanda de tichete pe luna asta?“

 

Cum ar fi daca nu ti-ai mai pune atatea intrebari? Cum ar fi daca ai putea avea evidenta exacta a tichetelor de masa la distanta de un clic, iar angajatii ar primi exact numarul de tichete de masa cuvenite asa incat sa nu mai apara nemultumiri?

Imagineaza-ti ca nu mai platesti transe nejustificate pentru a cumpara inca o serie de tichete de masa din cauza ca nu s-a stiut exact de cate tichete era nevoie pentru fiecare angajat.

Ce ar fi daca n-ar trebui sa faci pe contabilul si sa socotesti care angajat trebuie sa primeasca tichete si care nu sau de cate bonuri este nevoie luna asta? Suntem convinsi ca ai ceva mai util de facut.

PayrollExpert in parteneriat cu furnizorii de profil iti ofera serviciul de administrare a tichetelor de masa.

Preluam in totalitate sarcina administrarii tichetelor de masa. Gestionam acest drept pentru fiecare din angajatii tai, raportat la datele de pontaj, evitand astfel orice neintelegeri ce ar putea sa apara.

Datorita tipariri nominale a tichetelor de masa, vei putea sa le distribui rapid si exact, cu mare usurinta castigand astfel timp pentru a te putea dedica activitatilor ce iti aduc profit.

Beneficiile de tip `tichete de masa` sunt apreciate de angajati si cresc respectul si increderea acestora fata de organizatia in care lucreaza. Totodata, ele sunt utile si pentru companie, intrucat reprezinta cheltuieli deductibile, fara a angaja un nivel ridicat de fiscalitate.

Administrarea tichetelor de masa intr-o schema lunara ar trebui sa fie doar o alta activitate de rutina, insa de cele mai multe ori ea devine un proces complex. Imagineaza-ti ca trebuie tinuta evidenta fiecarui bon de masa, pentru fiecare angajat, ca trebuie verificate eventuale neconcordante, ca trebuie numarate cand vin in volum mare, si mai mult, trebuie distribuite si apoi returnat surplusul sau bonurile necorespunzatoare.

Nu vei mai pierde timp si bani cu distribuirea tichetelor de masa. In organizatia ta tichetele de masa vor fi comandate si distribuite fara sincope si pierdere de timp.

Vei stii intotdeauna cate bonuri trebuie sa primeasca fiecare angajat in orice luna. Nu va mai fi nevoie sa faci pe detectivul ca sa afli ce s-a intamplat cu tichetele.

Astfel, te vei putea concentra asupra unor activitati mai importante. La urma urmei, nu lucrezi intr-o companie de distributie a tichetelor de masa.